چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
رونمایی از کتاب «آب‌های ناشناخته»

امروز در فرهنگسرای رسانه از کتابی رونمایی شد که توسط نویسنده ای امریکایی نوشته و از سوی پدر مدیریت رسانه ایران ترجمه شده بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  «جان اترچ» نویسنده ای امریکایی است که به مدت بیش از 40 سال به عنوان معلم زبان، از سوی سازمان ملل متحد در نقاط مختلف جهان فعالیت داشته است. او در این مدت داستان‌هایی را نوشته و در قالب کتابی با عنوان «آب‌های ناشناخته» عرضه کرده است. این کتاب از سوی پرفسور علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه و چهره ماندگار کشور به فارسی ترجمه و توسط انتشارات مکث نظر منتشر شده است. جالب اینجاست که نویسنده امریکایی این کتاب، اولین سفر خود را به ایران در سال 1340 و به شهرستان نایین انجام داده است.

در مراسم رونمایی از این کتاب که با حضور مترجم و نویسنده برگزار شد، دکتر علی اکبر فرهنگی به آشنایی خود با این نویسنده اشاره کرد و گفت: سال 2012 با نویسنده در شیکاگو امریکا آشنا شده و کتاب آن‌قدر جذاب و عمیق بود که تصمیم به ترجمه آن به فارسی گرفتم.

در این مراسم که با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و علمی کشورمان برگزار شد، این نکته عنوان شد که عواید حاصل از فروش این کتاب به کودکان پناهنده افغان اهداء خواهد شد. همچنین برنامه جهانی غذای سازمان ملل به منظور تشکر و تقدیر از علی اکبر فرهنگی، لوح سفیری سازمان ملل را به وی اهداء کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها