یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۳
چرخ چنبر را که چینش چون چم آهوی چین/ چشمه ای از چشمه سار گوشه ی چشم رضاست

امروز«ایبنا» از هنگامه بانگ نقاره های تو در اذان صبحگاه تا پس ازصدای قد قامت ظهر، قامت خواهد بست. قد قامتی به نام تو، ای هشتمین طلوع انسانیت کامل...

ما امروز قامت بسته ایم. به زمزمه های توسل. به ضریح سبزت که آسمان را به زمین دوخته است.

به نام تو ای ضامن قلب ها و قلم های ما؛ امروز «ایبنا» به ضمانت نام تو دلبسته است و سر تا پا همه سبز، آغوش گشوده است تا مخاطبان خویش را و معرفت اندوزان تو را، به دوست داشتنی ترین دریچه های معرفت تو دعوت کند.

امروز«ایبنا» از هنگامه بانگ نقاره های تو در اذان صبحگاه تا پس ازصدای قد قامت ظهر، قامت خواهد بست. قد قامتی به نام تو، ای هشتمین طلوع انسانیت کامل!

      چرخ چنبر را که چینش چون چم آهوی چین           چشمه ای از چشمه سار گوشه چشم رضاست
ما یکپارچه به تو شدیم. سرتا پا نام تو را برخبرهایمان حک کردیم. به گروه هایمان گفتیم تا امروز هر گروهی کتاب و موضوع و شخصیتش را با تو گره بزند. ما خودمان را به تو گره زده ایم. قبولمان کن. به ما امید ببخش و در مسیر اعتدال نگاه مان دار و به قلم هایمان استقامت بده و ضمانتمان کن؛ ای ضمانت انسانیت!

ای عزیزترین! صفحه اول «ایبنا» از اذان صبح تا ظهر امروز، هیچ مطلبی جز به نام «علی ابن موسی الرضا» ( که سلام خدا بر او باد) منتشرنخواهد کرد تا هرچه کتاب و معرفت است را در روز میلاد او با نام آن امام نازنین بخواند.
پس قبولمان کن. ای ضمانت همه آنها که به تو پناه می آورند....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها