شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
احمد دهقان برای «من قاتل پسرتان هستم» فردا به فردوس می رود

«من قاتل پسرتان هستم» عصر فردا در فرهنگسرای فردوس بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی «فرهنگسرای فردوس»، یکصدو سی و نهمین برنامه «با هم بخوانیم» این فرهنگسرا به بررسی مجموعه داستان کوتاه «من قاتل پسرتان هستم» نوشته احمد دهقان می‌پردازد.

در این برنامه، جعفر توزنده‌جانی، به عنوان کارشناس و احمد دهقان، نویسنده اثر حضور خواهند داشت و پیش از نقد، داستان «مسافر» از کتاب «من قاتل پسرتان هستم» به صورت گروهی خوانده می‌شود.

مجموعه داستان «من قاتل پسرتان هستم» با 10 داستان کوتاه همچون بازگشت، بن بست، تمبر، مسافر و... به تاثیرات جنگ تحمیلی پرداخته است؛ داستان‌هایی تلخ و در عین حال واقعی از مردان جنگ که پس از جنگ سختی‌های بسیاری را متحمل شدند.

یکصدو سی و نهمین برنامه «با هم بخوانیم» از ساعت 17 فردا، (یکشنبه، 16 شهریور 1393) در محل فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد. فرهنگسرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات واقع است.

احمد دهقان، داستان‌نویس معاصر ایرانی نخستین رمان خود را با عنوان «سفر به گرای 270 درجه» در سال 1375 منتشر کرد؛ دو سال بعد همین رمان ابتدا به عنوان یکی از آثار برگزیده 20 سال داستان‌نویسی انتخاب و مدتی بعد به‌عنوان برگزیده 20 سال ادبیات پایداری نیز معرفی شد.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «سفر به گراي 270 درجه»، «گردان چهار نفره»، «پرنده و تانک»، «روزهای آخر»، «ستاره‌های شلمچه»، «ناگفته‌های جنگ»، «نگین هامون» و «هجوم» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها