به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب «مدیریت نوین توریسم جهانی» تالیف مشترک محمد محمودی میمند و امیر مقدمی شناخت کاملی از ابعاد نوین صنعت توریسم در عصر جهانی شدن را ارائه میدهد. در تالیف این اثر، تلاش شده از تمامی تحقیقات و آثار علمی جدید استفاده و کتابی کامل در زمینه موضوع توریسم تدوین شود.
این کتاب در 9 فصل تهیه و تنظیم شده است. در فصل نخست به ارائه اصول، مفاهیم و ابعاد مختلف مرتبط با موضوع توریسم پرداخته شده است. فصل بعدی به بررسی عناصر اصلی در ساختار توریسم
میپردازد. در فصل سوم رفتار توریسم در پدیده اجتماعی توریسم مورد بررسی قرار میگیرد.
فصل چهارم به نقش دولتها در توریسم میپردازد. در فصل بعد بازاریابی در توریسم و ابعاد مرتبط با آن مورد بحث و بررسی قرار
میگیرد. در فصل ششم کتاب، تقاضای توریسم با عنایت به فرایند جهانی شدن، مورد بحث قرار گرفته است. فصل هفتم تاثیر فناوری اطلاعات را بر توریسم بررسی میکند. مولف در فصل هشتم توریسم را با توجه به ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مورد بررسی قرار میدهد و در فصل 9 مطالعات موردی در زمینه توریسم ارائه شده است.
این کتاب به گونهای طراحی و ارائه شده که برای همه افراد علاقهمند و بهویژه دانشجویان، شاغلان و برنامهریزان این صنعت مفید و کاربردی است.
نشست نقد و بررسی کتاب «مدیریت نوین توریسم جهانی» شنبه (8 شهریورماه) از ساعت 15 در کتابخانه ملی برگزار میشود. علاقهمندان ميتوانند براي شركت در این برنامه به نشانی ميدان ونك، بزرگراه حقاني، مسير غرب به شرق، بلوار كتابخانه ملي مراجعه كنند.
جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
نظر شما