چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
ترانه‌های کوچک برای هوش کودک به بازار آمد

مجموعه‌ای شش جلدی «ترانه های کوچک برای هوش کودک» سروده های ناصر کشاورز و تصویرگری کیت مریت از سوی نشر رویش منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این مجموعه که برای گروه سنی یک تا شش سال سروده شده، هدف پرورش و تقویت هوش عاطفی و هیجانی کودکان را دنبال می کند.

این اسب پوتکا پوتکا، دوچرخه پاش می چرخه، توپ دست و پا نداره، با ادبه پای من، شلوار دوتا پا داره و خورشید زنه یا مرد عناوین جلد اول تا ششم این مجموعه را تشکیل می دهند.

هدف نویسنده از خلق این مجموعه شش جلدی سرودن ترانه هایی برای شناخت کودکان خردسال از حیوانات مختلف، شناخت وسایل نقلیه، اسباب بازی ها، اعضای مختلف بدن، انواع پوشاک و شناخت طبیعت بوده است.

تمامی این شش جلد در قالب یک مجموعه تک جلدی با عنوان ترانه های کوچک برای هوش کودک نیز به چاپ رسیده است.

در جلد اول این مجموعه با عنوان این «اسب پوتکا پوتکا» نوشته شده است:
« این سگه رو نگاه کن!
آدم ازش می ترسه
وقتی که هاپ هاپ می کنه
آدم دلش می لرزه»

و در جلد ششم آن نیز با عنوان «خورشید زنه یا مرده» می خوانیم :
« اینجا یه حوزه آبه
اردک و ماهی داره
اون زیرزیرای آبا
هر چی بخواهی داره »

ناصر كشاورز شاعر ونویسنده کودکان سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمد. ازاو تاكنون حدود ۱۶۰ عنوان كتاب در حوزه ادبيات کودکان منتشر شده است.

مجموعه ۱۲ جلدی شعرهاى نى نى كوچولو، مجموعه ۱۲ جلدی مى نى نى و مامانش، مجموعه ۴ جلدی دويدم و دويدم، كلاغ زرد، مسئولیت، آزادی، گنجشك و پروانه، سيب جان سلام و مرا يک دايناسور درسته قورت داده ، چهار مجموعه تلخ و شيرين، رنگ هاى گمشده، از اين طرف لطفاً فقط هيس و بوى نرگس تعدادی از آثار اوست. او تا کنون جوایز متعددی در حوزه شعر کودک و نوجوان دریافت کرده که دریافت جایزه دوازدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در بخش شعربرای کتاب مداد کوتاه یکی آن‌هاست.

تمامی جلدهای این مجموعه که دارای 12 صفحه مصور رنگی هستند، با شمارگان سه هزار نسخه و به قیمت هزار و 500 تومان از سوی انتشارات رویش عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها