یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
استقبال مردم از اسناد و تصاوير ويژه​اي از تخت جمشید

مدیر انتشارات نوید شیراز از پیش‌بینی فروش بالای کتاب «تخت جمشید در تاریخ معاصر» در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

علی نویدگویی با اشاره به کتاب «تخت جمشید در تاریخ معاصر» نوشته محمدحسن طالبیان به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: با توجه به این که این کتاب حرف‌های تازه‌‌ای درباره حفاری‌های باستان‌شناسی تخت جمشید دارد و عکس‌های ویژه‌ای در آن گنجانده شده است، پیش‌بینی می‌شود در نمایشگاه کتاب با استقبال خوانندگان و علاقه‌مندان روبه‌رو شود. 

وی به کتاب‌هایی که در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه کتاب ارایه کرده اشاره کرد و افزود: انتشارات نویدشیراز با یک‌هزار و 50 عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کرده است که از این میان 110 عنوان به کتاب‌های تاریخی اختصاص دارد. 

نویدگویی با اشاره به کتاب‌های چاپ نخست در حوزه تاریخ اظهار کرد: «فرهنگ، تاریخ و فلسفه» نوشته دکتر خیام حسامی، «زنان برتر در تاریخ» به قلم حبیب الله حسامی، «تاریخ مقبره‌سازی در دنیا» تالیف امین طالع و «تاریخ اجتماعی ایران از مشروطیت تا انقلاب» نوشته عزت‌الله نوذری کتاب‌های چاپ نخست این انتشارات در حوزه تاریخ را تشکیل می‌دهند.
این ناشر ادامه داد: «تاریخ و تحولات ایل» به قلم رسول احمدلو، «تخت جمشید در تاریخ معاصر» نوشته محمدحسن طالبیان، «بندهای تاریخی باستانی در دره درودزن» به قلم دکتر محمدجعفر ملک‌زاده، «تاریخ قیر و کارزین» نوشته مشترک حسین محیط و رقیه عباسی و «نگاهی به مبارزات سلحشوران ایل دشمن زیاری» نوشته محمدعلی گودرزی عناوین دیگر کتاب‌های تاریخی چاپ نخست است. 

وی به کتاب‌های پرفروش سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: کتاب «تاریخ کهگیلویه و بویر احمد» و «زخم مقدس» پرفروش‌های حوزه تاریخ سال گذشته انتشارات نویدشیراز را تشکیل می‌دهند. 

نویدگویی با اشاره به کتاب‌های زنده‌یاد محمد بهمن‌بیگی بیان کرد: «بخارای من، ایل من»، «به اجاقت قسم» و «اگر قره قاچ نبود»کتاب‌هایی است که به قلم بهمن‌بیگی نوشته شده و پیش‌بینی می‌شود که با استقبال مخاطبان مواجه شود. 

انتشارات نویدشیراز در شبستان اصلی راهروی 31 غرفه 32 واقع شده است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها