نصرالله فرجی، مسوول غرفه دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: 23 عنوان کتاب تخصصی منتشر شده از سوی این دفتر به روزنامهنگاران، دانشجویان رشتههای علوم ارتباطات و روزنامهنگاری و فعالان رسانهای با تخفیف ارایه میشود.
وی افزود: کتابهایی مانند «شبکههای ماهوارهای»، «حقوق حرفهای روزنامهنگاران (جلد 2)»، «تجربههای ماندگار در گزارشنویسی»، «فتوژورنالیسم (جلد 1 و 2)»، «جامعهشناسی معرفتی ادبیات و ارتباطات»، «رسانهها و بازتولید جامعه منتظر»، «رسانه شناخت»، «روزنامهنگاری تخصصی» و «حقوق مطبوعات در جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا» برخی از این آثار به شمار میآیند.
فرجی با اشاره به دیگر کتابهای این انتشارات، عنوان کرد: «مدیریت قرائت متن (جلد 2)»، «اقتصاد رسانه نظریه و کاربرد»، «شهر رسانه»، «مدیریت راهبردی در رسانهها از نظریه تا عمل»، «درآمدی بر ارتباطات سنتی در ایران»، «تهاجم خاموش»، «تیتر نویسی»، «ارتباطات و توسعه»، «رسانههای اجتماعی»، «استراتژی در فرهنگ و رسانه»، «روشهای مصاحبه خبری»، «ارتباطات بینالمللی» و «رادیو چیست؟» ازدیگر عناوین این بسته به شمار میآیند.
به گفته وی، افراد علاقهمند میتوانند برای دریافت تخفیف با ارایه کارت دانشجویی یا کارت خبرنگاری و معرفینامه از محل کار به این غرفه مراجعه کنند.
وی با اشار به انتشار نسخه الکترونیکی 90 شماره از فصلنامه «رسانه» بر روی وبسایت دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها همزمان با نمایشگاه کتاب تهران، یادآور شد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و سهولت دسترسی به منابع مطالعاتی و یافتههای پژوهشی حوزه ارتباطات و روزنامهنگاری، شمارههای 1 تا 90 فصلنامه رسانه در قالب الکترونیکی ارایه کرده است.
نسخههای دیجیتال فصلنامه رسانه شامل شمارههای پیاپی این نشریه از بدو انتشار (بهار 1369) تا شماره 90 (ویژه بهار 1392) میشود و این نسخه در نشانی www.resaneh.org قرار داده شده است.
دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها واقع در سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره)، راهروی 15، غرفه 518 قرار دارد.
پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
نظر شما