چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
رونمایی  از پنج تندیس با موضوع کتاب در نمایشگاه

سازمان زیباسازی شهر تهران قصد دارد در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 5 تندیس شهری رونمایی کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) هادی مظفری معاون فرهنگی و هنری سازمان زیبا‌سازی شهر تهران از رونمایی و نصب 5 تندیس شهری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و همچنین به منظور زیباسازی آثار حجمی هنری دیگری نیز در محوطه نمایشگاه قرار جانمایی خواهد شد.

مظفری با اشاره به اهمیت بُعد بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران گفت: با توجه به اهمیت این رویداد مهم فرهنگی، سازمان زیباسازی قصد دارد پرچم کشورهای شرکت‌کننده در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب را در ضلع جنوبی نمایشگاه و حد فاصل خیابان قنبرزاده تا خیابان پاکستان نصب کند. فضاسازی درون نمایشگاه بر عهده سازمان زیباسازی است و محتوای فضاسازی اعم از شعارها و طرح‌ها نیز از سوی ستاد برگزارکننده نمایشگاه اعلام می‌شود.

وی افزود: فضاسازی محیط بیرونی نمایشگاه نیز بر عهده سازمان زیباسازی قرار دارد. همچنین سازمان زیباسازی مساعدت‌ جدی در قبال امکانات رفاهی که مورد استفاده حجم وسیع بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، خواهد داشت.

مسوولان سازمان زیباسازی شهر تهران صبح امروز (چهارشنبه بیستم فروردین) از فضای نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند و به ارزیابی محیط پیرامونی و درونی نمایشگاه کتاب پرداختند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها