دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
کلاهدوزی: امیدی به خلاصی از حکم مزایده ندارم/ گره مشکلم به دست وزیر اقتصاد باز می‌شود

مسوول کتابفروشی رشد در اهواز با اشاره به 45 روز باقی مانده تا پایان مهلت تعلیق حکم مزایده‌ منزلش بابت مالیات 460 میلیون تومانی کتابفروشی‌اش، گفت: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی سال 93 ، امیدی به خلاصی از حکم مزایده منزلم ندارم.

محمود کلاهدوز در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: به نظرم گره مشکل من تنها به دست علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی گشایش می‌یابد.

وی ادامه داد: اکنون اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال حل کردن این مشکل‌اند اما باید سازمان مالیاتی استان خوزستان کمک کند. البته تاکنون خبری از اقدامات مثبت این سازمان منتشر نشده است.

این کتابفروش اهوازی توضیح داد: قانون معافیت مالیاتی کتابفروشان و ناشران را 237 نماینده مجلس در سال 1380 به تصویب رساندند و مجلسی‌ها در سال 1391 گفتند که این قانون همچنان پایدار است و ما آن را قبول داریم این در حالی است که سازمان مالیاتی آن را ملغی می‌داند. امیدوارم مسوولان هر چه زودتر پیگیر این بی‌توجهی‌ها باشند.

وی یادآور شد: سال‌هاست که قانون معافیت مالیاتی کتابفروشان و ناشران در تهران و سایر شهرستان‌ها مورد قبول بوده و اعمال می‌شود اما برای اداره مالیاتی استان ما نه تنها این قانون مورد پذیرش نبوده بلکه در مدت یک سال بیش از 1000 برابر مالیات ما را افزایش داده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها