چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
ایلام میزبان نخستین کارگاه استانی شعر فجر شد

نخستین کارگاه آموزشی و نقد آثار شاعران جوان در استان ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، قادر طراوت‌پور، دبیر اجرایی هشتمین جشنواره شعر فجر، از انتخاب استان ایلام به عنوان میزبان نخستین کارگاه استانی شعر فجر خبر داد و گفت: نخستین کارگاه آموزش، نقد و بررسی اشعار شاعران جوان 25 اسفند ماه سال جاری (1392) به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود.

وی افزود: دو تن از چهره‌های ملی شعر با انتخاب کمیته علمی در این کارگاه حضور خواهند داشت. در استان ایلام نیز دکتر بهروز سپیدنامه و جلیل صفربیگی میزبان برگزاری این کارگاه هستند.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره شعر فجر درباره مکان برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه با حضور شاعران استانی و به مدت یک روز در اداره کل ارشاد استان ایلام برگزار می‌شود.

طراوت‌پور گفت: کارگاه‌‌های استانی هشتمین جشنواره شعر فجر با هماهنگی اداره کل استان‌ها و با حضور شاعران استانی در ایام برگزاری هشتمین جشنواره شعر فجر برپا می‌شوند. در این کارگاه‌ها آثار شاعران جوان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

وی افزود: برگزاری این کارگاه آموزشی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، هرمزگان، کردستان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز در حال برنامه‌ریزی است و در آینده نزدیک زمان برگزاری آنها در استان‌های میزبان اعلام می‌شود. همچنین قصد داریم تا پیش از برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره شعر فجر این کارگاه‌ها را به تناوب در تمامی استان‌های کشور برگزار کنیم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها