چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
نخستين جشنواره توليد محتواي الكترونيكي براي دانش‌آموزان استثنايي

رييس سازمان آموزش و پرورش استثنايي از برگزاري نخستين جشنواره توليد محتواي الكترونيكي ويژه دانش‌آموزان استثنايي خبر داد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، نامدار عبدالهیان اظهار كرد: یکی از رویکردهای نوین آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین، یاددهی – یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی و اشاعه فرهنگ هوشمند سازی مدارس است. 

ريیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: به همين منظور نخستین جشنواره تولید محتوی الکترونیکی با هدف ارتقاء و گسترش زمینه تولید درس افزارها و محتواهای الکترونیکی مناسب دانش آموزان استثنایی برگزار می‌شود. 

وی تجلیل از برترین دستاوردهای آموزشی، توان‌بخشی و پرورشی را یکی دیگر از اهداف این جشنواره عنوان كرد و گفت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای شناسایی توانمندی‌های معلمان و مدرسان در تولید محتوای الکترونیکی، حمایت از مناسب سازی و دسترس پذیری بیشتر محتوای درسی برای دانش آموزان استثنایی و ایجاد رقابت علمی، خلاقانه و سازنده بین کارکنان در ساخت درس افزارهای آموزشی از دیگر اهداف این جشنواره است. 

عبدالهيان درباره محورهای این جشنواره بيان كرد: درس افزارهای آموزشی، توان‌بخشی و پرورشی، اجزای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌های درسی، بازی و سرگرمی، محتواهای آزمون‌ساز و درس افزارهای آموزش زبان فارسی برای نوآموزان مناطق دو زبانه، از محورهای این جشنواره‌اند. 

رييس سازمان آموزش و پرورش استثنايي افزود: محدوديتي برای تعداد آثار هر شرکت کننده وجود ندارد و فرهنگیان آموزش و پرورش در بخش‌های عادی و استثنایی استان‌ها، در صورت تولید محتوای خاص ويژه دانش‌آموزان استثنایی می‌توانند آثار خود را تا پنجم شهریور ماه سال 1393 از طریق پست الکترونیک به نشانی www.est.amozesh@medu.ir ارسال کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که شرایط شرکت در این جشنواره در پایگاه اطلاع رسانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اعلام شده است، اظهار کرد : تکمیل کاربرگ‌های مربوطه براي شرکت در جشنواره الزامی است و علاقمندان می‌توانند کاربرگ‌ها را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نشاني seo.medu.ir/Portal/Home و ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها دریافت، تکمیل و همراه آثار ارسال کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها