به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات بازاریابی، ناشر تخصصی کتابهای حوزه بازاریابی، 30 عنوان کتاب جدید را در سال 1392 منتشر کرده است. از این تعداد، 18 اثر چاپ نخست بودهاند که به تفکیک 13 اثر تالیفی و پنج عنوان نیز بهصورت ترجمه عرضه شدهاند. در میان آثار تجدید چاپی نیز 12 کتاب تالیفی و 11 اثر دیگر بهصورت ترجمه انتشار پیدا کردهاند.
14 اثر از یک نویسنده ناشر در یک سال
14 عنوان از آثار چاپ نخست این انتشارات در سال 92، به قلم پرویز درگی نوشته یا ترجمه شده است.
«نورومارکتینگ نظریه و کاربرد»، «مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی»، «سلام صبح بخیر همراه»، «راهنمای مدیران در کانال توزیع»، «دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی»، «چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب و کارها»، «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتها، مشترینوازی»، «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب و کار»، «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی»، دومین ویراست «اصول، فنون، و هنرمند مذاکره با نگرش بازار ایران»، «تکنیکهای فرصتیابی در بازاریابی و فروش (با نگرش به بازار ایران)»، «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش»، «دلایل کامیابی برندهای برتر جهان» و «راهنمای مدیران در کانال توزیع» نوشته مشترک لیندا گورشلز و ادوارد جی و مارتین و چاک وست، آثار این نویسنده هستند.
از جمله دیگر آثار چاپ اولی این انتشارات در سال 92 میتوان به «مدیریت استراتژیک بازاریابی» نوشته الکساندر چرنو با ترجمه الهام فریدچهر، «رفتار مصرفکننده» نوشته مایکل آر. سولومون با ترجمه کامبیز حیدرزاده، «حسن برند» نوشته مارتین لیندستروم و ترجمه مشترک مریم عبدلی و زهرا ملازاده اردکلو و «بازاریابی به مثابه استراتژی» نوشته کومار به ترجمه سیدمحمود حسینی، اشاره کرد.
«بازاریابی یورشی؛ از قدرت استراتژی تهاجمی، برای نیل به اهدافتان استفاده کنید» نوشته دیوید موری و اسکات میلز با ترجمه مشترک علیرضا سالمی و نجفآبادی، «توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان» نوشته مشترک احمد آخوندی، محسن جاوید موید، محمدرضا حسنزاده جوانیان و مرتضی امیرعباسی و «مدیریت استراتژیک بازاریابی» نوشته الکساندر چرنو با ترجمه الهام فریدچهر، دیگر آثار این انتشارات هستند که در سال جاری نخستینبار به بازار نشر عرضه شدهاند.
تجدید چاپیها؛ از چاپ دوم تا دهم
12 اثر انتشارات بازاریابی در سال 92، با استقبال مخاطبان به چاپهای دوم تا دهم رسیدهاند.
«سلام، صبح بخیر همراه» به قلم پرویز درگی، اثری است که در یک سال به چاپ سوم رسید. «مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی» نیز به قلم درگی در این سال با دو بار چاپ راهی بازار نشر شد. همچنین کتاب «مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران» نیز حاصل تلاش پرویز درگی است که چاپ یازدهم خود را در این سال تجربه کرد.
دومین چاپ کتاب «قضایای موردی واقعی بازاریابی با نگرش بازار ایران» و «مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران» نیز از همین نویسنده در سال 92 به بازار عرضه شدهاند. همچنین «42 قانون طلایی بازاریابی» نوشته لورا لول با ترجمه مشترک رضا نیاکان و آیدا برادری جمشیدی نیز در این سال دومینبار به چاپ رسید.
کتاب «اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران» حاصل تلاش مشترک محمدحسین غوثی و پرویز درگی نیز در این سال با استقبال مخاطبان به چاپ چهارم رسید. «ایدههای خلاقانه فروش بیمه» نوشته حمید امامی، در یک سال چاپهای دوم و سوم را تجربه کرد.

نظر شما