شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
فیلم اقتباسی از یک داستان دفاع مقدس در صدر جدول

ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و دومین جشنواره فیلم فجر ، آرای مردمی این جشنواره تا پایان روز هفتم را اعلام کرد. در این جدول فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار که با اقتباس از داستان «اختر و روزهای تلواسه» تهیه شده است، در صدر قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نرگس آبیار که مجموعه داستان «اختر و روزهای تلواسه» به قلم وی سال 1388 منتشر شده بود، با اقتباس از داستانی به همین نام، فیلم «شیار 143» را کارگردانی کرد. داستان این فیلم روایت مادری است که در انتظار بازگشت فرزندش از جبهه به سر می‌برد . «مریلا زارعی»، «سودابه خسروی»، «جواد عزتی»، «ایرج شادمانی» و «گلاره عباسی» از بازیگران این فیلم هستند. 

بنابر گزارش ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران، «شیار 143» با 3.30 امتیاز، «خط ویژه» با 3.18 امتیاز و فیلم سینمایی «چ» با 3.17 امتیاز در رده‌های اول تا سوم آرای مردمی به فیلم‌های اکران شده در سی‌ و دومین جشنواره فیلم فجر قرار دارند. 

نشست خبری فیلم «شیار 143» چهارشنبه 16 بهمن با حضور عوامل این فیلم در تالار سعدی همایش‌های برج میلاد برگزار شد. از نکات جالب توجه این مراسم اشک‌های مریلازارعی در نشست خبری و صحبت‌های ابراهیم حاتمی‌کیا که فیلم «چ» را به «شیار 143» تقدیم کرد، بود. /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها