شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۰
گوهر خیراندیش: از طریق پایگاه های اینترنتی و رسانه ها مطالعه می کنم

گوهر خیراندیش، بازیگر حاضر در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: اساس و پایه هر رشته‌ای مطالعه است چراکه برای انجام هر فعالیتی نیاز به اطلاعات است.

گوهر خیراندیش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: اساس و پایه هر رشته‌ای مطالعه است  تا افراد بتوانند در رشته خود تخصص پیدا کنند، به شخصه تا آن‌جایی که بتوانم مطالعه می‌کنم اما این روزها بیشتر از طریق پایگاه‌های اینترنتی، مجلات و روزنامه‌ها به مطالعه می‌پردازم.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان با اشاره به جشنواره سی و دوم گفت: باتوجه به اینکه چهار سال ایران نبودم و بعد از مدت‌ها به جشنواره آمده ام اما برخورد روز نخست بسیار خوب و در شان سینمای ایران بود، چنین حرکات زیبایی بارقه‌های امید را در دل ما ایجاد کرد چراکه فکر می‌کنم دولت جدید قصد دارد سینما را جدی بگیرد و به اصحاب هنر اعتماد کند، من فکر می‌کنم که سینمای ما روزهای خوبی را درپیش خواهد داشت.

خیراندیش در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: خوشحالم که در این روزها، سینما با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده است و شاهد صف‌های طولانی بوده‌ایم، اگر به چهره اهالی هنر نگاه کنید متوجه خواهید شد که بعد از گذشت هشت سال، شور و امید به چشمان آن‌ها برگشته، امیدوارم اتفاقی رخ ندهد تا شاهد ناامیدی سال‌های گذشته باشیم.

گوهر خیراندیش در شهریورماه 1333 در شیراز متولد شد، وی با بازی در فیلم «رسم عاشق کشی»  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها