چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
نمایشگاه کتاب مازندران از بارش برف در امان ماند

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد: خوشبختانه نمایشگاه کتاب مازندران از بارش برف در امان ماند و بازدیدکنندگان فراوانی از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

عباسعلی ابراهیمی در گفت‌وگو خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: با توجه به بارش سنگین برف در بخش‌های مرکزی و غربی استان مازندران، نمایشگاه کتاب این استان برپاست و مشکلی در نفس اجرای آن رخ نداده است.

وی ادامه داد: البته نمی‌توان گفت که بارش برف بر روند بازدید از نمایشگاه بی‌تاثیر بوده اما بارش برف مانع بازدید مخاطبان کتاب هم نشده است زیرا این نمایشگاه تنها یکبار در سال اجرا می‌شود و مردم برای حضور در آن تمایل ویژه‌ای دارند. همچنین اجرای برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب استان مازندران یکی از عوامل جذب مخاطب به این رویداد فرهنگی است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با اشاره به سرمای هوا در خارج از محوطه نمایشگاه، توضیح داد: کوشیدیم در فضای داخلی نمایشگاه کتاب استان مازندران هوای مناسبی را ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه 400 ناشر از سراسر ایران، 40 هزار عنوان کتاب در حوزه‌های عمومی، دانشگاهی، زبان‌های خارجی، کودک و نوجوان و حوزوی را ارایه کرده‌اند. علاقه‌مندان به خرید کتاب می‌توانند این آثار را با دست‌کم 40 درصد تخفیف خریداری کنند.

ابراهیمی درباره برنامه‌های فرهنگی این نمایشگاه گفت: اجرای کارگاه‌های تخصصی نشر، نقد کتاب،‌ هم‌اندیشی صاحب‌نظران و متفکران اهل قلم، گردهمایی شعرا و ادبا، واکاوی تاثیر انقلاب اسلامی در حوزه نشر و برپایی غرفه‌های حجاب و عفاف، نماز، مهدویت و پاسخ به شبهات از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

دهمین نمایشگاه کتاب مازندران از 14 تا 20 بهمن در کیلومتر هفت جاده ساری میاندرود در سالن وفائیان دائر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها