مهدی باقریان افزود: این جشنواره در سه بخش شامل رقابتی، کارگاههای آموزشی و همایش تخصصی تولید پیشبینی شده است که در بخش رقابتی این جشنواره هفت سرفصل در نظر گرفته شده که در آن انتشارات برتر حوزه روابط عمومی، بهترین برنامه انتشاراتی در این حوزه همچنین بهترین تبلیغ مکتوب انتخاب میشوند.
وی با اشاره به دیگر بخشهای این حوزه ادامه داد: انتخاب نشریه داخلی برتر، بهترین تحلیل محتوا، کارشناس و کارمند برتر انتشارات روابط عمومی و نشریه داخلی برتر نیز از دیگر سرفصلهای این بخش هستند.
باقریان درباره دیگر بخشهای این جشنواره توضیح داد: در حاشیه این جشنواره برای ارتقای سطح دانش و بهبود فعالیت موسسات انتشاراتی فعال در حوزه روابط عمومی نیز کارگاههای تخصصی با موضوع ارتباطات و نقش روابط عمومی پیشبینی شده است.
وی یادآور شد: نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار میشود.
به گفته باقریان، افراد علاقهمند میتوانند تا پایان اسفندماه آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه همت مسیر غرب به شرق، بعد از برج میلاد و پل شیخبهایی، تقاطع شیراز جنوبی و همت، شماره چهار، طبقه دوم، واحد 4 ارسال کنند.
نظر شما