سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
«مرغ هوا» به دست نوجوانان می‌رسد

عزت‌الله الوندی، نویسنده کودک و نوجوان از رونمایی جدیدترین رمانش با عنوان «مرغ هوا» در اختتامیه جشنواره انقلاب خبر داد.

دبیر بخش کودک و نوجوان حوزه هنری در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به این مطلب که نوشتن رمان «مرغ هوا» حدود یک سال طول کشیده است، گفت: این کتاب در قالب 141 صفحه برای نوجوانان تهیه شده و در حال حاضر توسط انتشارات سوره مهر در مرحله چاپ است و در مراسم اختتامیه جشنواره داستان انقلاب رونمایی خواهد شد.

عزت‌الله الوندی ادامه داد: ماجرای این کتاب در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق می‌افتد و درباره دوپسر نوجوان است که پسر عمو هستند و در ابتدا بسیار باهم رقابت می‌کنند. اما به دلیل اختلافی که بین پدرانشان ایجاد می‌شود این رقابت کم‌کم تبدیل به رفاقت شده و سعی می‌کنند در جنبش‌های مردمی شرکت کنند.

الوندی، نويسنده كودك و نوجوان، داستان‌نويس و شاعر متولد سال 1353 تويسركان و فارغ‌التحصيل رشته ادبيات نمایشی است. وی كار نويسندگی را به صورت حرفه‌‌ای از سال 1376 با چاپ كتاب «فردوسی» آغاز كرده است. از آثار ديگر او می‌توان به «مثل همیشه، ای کاش!»، «پشت شيشه‌هاي مات»، «دوباره برمی‌گردی مرد باراني»، «ايوان بهار»، «جان پاتيس»، «داراب‌نامه»، «تپه‌‌هاي بي‌مهتاب» و «دیو کوچولو بچه آدم» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها