یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
ناشران انگلیسی به سراغ پرفروش‌های آلمان رفتند

انتشارات لیتل براون از مهمترین ناشران دنیای انگلیسی زبان، شماری از رمان های پرفروش آلمانی را خرید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از بوک سلر، لیتل براون امتیاز ترجمه و انتشار رمان‌هایی را که به فهرست پرفروش های آلمان راه یافته بودند، برای انتشار در کشورهای مشترک‌المنافع خرید.

کتاب نینا جورج با عنوان «کتابفروشی پاریس کوچک» از جمله این رمان هاست که قرار است سال 2015 منتشر شود. این رمان درباره جستجو برای عشقی که مدتهاست از دست رفته و تجلیل از قدرت ادبیات است. این نخستین باری است که یکی از کتاب های جورج به زبان انگلیسی ترجمه می‌شود. این نویسنده و روزنامه نگار 40 ساله آلمانی آثارش را با نام مستعار آن وست منتشر می کند.

«تابو» کتاب دیگر آلمانی است که در دسترس مخاطبان انگلیسی زبان قرار می‌گیرد. این کتاب جدیدترین کتاب فردیناند فون شیراخ است. لیتل براون از این نویسنده آلمانی به عنون استاد کتاب‌های جنایی آلمانی نام برده که در آثارش به جرم و جنایت، عدالت و جستجو برای کشف حقیقت می‌پردازد. آثار این حقوقدان و نویسنده 49 ساله، از سال 2009 در فهرست پرفروش های اشپیگل جای دارند. این کتاب نیز قرار است سال 2015 به انگلیسی منتشر شود.

در همین حال انتشارات «سفیر» نیز امتیاز انتشار انگلیسی زبان دو رمان جنایی سباستین فیتسک را به دست آورده است. رمان «کسی که در خواب راه می رود» که سال 2013 در آلمان منتشر شد و به فهرست پرفروش های اشپیگل راه یافت یکی از این دو رمان است. این رمان کتاب تعلیق‌آمیزی با پس زمینه روانشناسانه است که موجب موفقیت و شهرت زیادی برای فیتسک شده است. «کودک» دیگر کتاب اوست که به زبان انگلیسی ترجمه می شود. این نویسنده و روزنامه‌نگار آلمانی که از سال 2006 نخستین رمانش را منتشر کرد تا کنون بیش از هشت میلیون نسخه کتاب در سراسر جهان به فروش رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها