چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
اعتماد به نفس را با کتاب «دیل کارنگی» افزایش دهید

کتاب «چگونه اعتماد به نفس را افزایش دهیم؟» نوشته «دیل کارنگی» با ترجمه سید حسن حسینی منتشر شد. بهره‌گیری از این کتاب ایده‌های ارزشمند بسیاری را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «چگونه اعتماد به نفس را افزایش دهیم؟» نوشته دیل کارنگی با همکاری دکتر آرتور آر.پل و دوروثی کارنگی در 12 فصل تدوین شده است. نبود اعتماد به نفس مشکلی است که بسیاری از افراد در هر روز از زندگی با آن مواجه هستند. 

در مقدمه کتاب آمده است: «کتاب حاضر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تمامی سال‌ها بوده است. بسیاری از افراد به دلیل فقدان اعتماد به نفس قادر به بهره‌گیری از همه استعدادها و توانایی‌هایشان نیستند. نویسنده این کتاب با اطلاع از این مشکل سعی بر این دارد که خوانندگان خود را با چیره شدن بر این مشکلات یاری نماید.» 

«افزایش شهامت و تقویت اعتماد به نفس»، «اعتماد به نفس در آماده‌سازی»، «سخنوران معروف چگونه سخنرانی‌هایشان را آماده می‌کردند؟»، «تقویت حافظه»، «عناصر اساسی در سخنرانی موفق» و «راز ارائه سخنرانی موفق» بخشی از سر فصل‌های این کتاب را شامل می‌شود. 

«حضور شخصیت در ورای جایگاه»، «چگونه باید سخنرانی را شروع کرد؟»، «چگونه باید سخنرانی را به پایان ببریم؟»، «چگونه منظورتان را واضح و روشن بیان کنید»، «چگونه مخاطبان را علاقه‌مند کنیم» و «بهبود بخشیدن به طرز بیان» دیگر عناوین کتاب را تشکیل می‌دهند.

دوروثی کارنگی در بخش معرفی کتاب آورده است: «این کتاب به گونه‌ای ویرایش شده که عموم خوانندگان را مخاطب خود داشته باشد. من با بازخوانی دقیق این کتاب در چند ماه اخیر متوجه شده‌ام که تا چه میزان قواعد خردمندانه در راستای چیرگی بر هراس‌هایمان و به دست آوردن اعتماد به نفس در آن وجود دارد.» 

چاپ نخست کتاب «چگونه اعتماد به نفس را افزایش دهیم؟» در 304 صفحه، شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه و بهای 11 هزار تومان از سوی موسسه انتشارات قدیانی راهی بازار کتاب شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • zzzahra ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    به نظرکتاب جالبی میاد.تشکر
  • mojtaba ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    salam man in kebab ra mekhaham
  • mojtaba ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    salam

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها