پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
بیست و پنجمین دوره طرح مبادله کتاب برگزار می‌شود

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برای بیست و پنجمین بار «طرح مبادله کتاب» را برگزار می کند. این طرح هر شش ماه یکبار در این کتابخانه برپا می شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، علاقه مندان می توانند از 23 تا 28 آذرماه کتاب های بدون استفاده خود را که از نظر محتوایی و کیفی دارای ارزش است، با کتاب های حاضر در مبادله که از طریق این کتابخانه فراهم شده است، مبادله کنند.

 منابع مورد مبادله در بیست سایت کتابخانه به نشانی www.hepl.ir قابل مشاهده است. این کتاب ها شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 14 و پنجشنبه از8 و 30 تا 11 و 30 در محل کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، واقع در خیابان شریعتی مبادله می شوند.

در این طرح 582 کتاب در بخش بزرگسال، 197 کتاب کودک و نوجوان و 32 لوح فشرده مبادله می شود. نکته مهم در این مبادله که باید ازسوی مخاطبان و علاقه مندان رعایت شود این است که کتابخانه از پذیرش کتاب های مستعمل، کهنه و ناقص معذور است. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    سلام طرح مبادله کتاب بسیار عالی ایست منتهی نقدی که به آن وارد می شود ساعت کار مبادله است . کارمندانی به کتابخانه دور هستند نمی توانند در این ساعت از روز شرکت کنند.لطفا زمان کار مبادله را در روز بیشتر کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها