جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
انتشار کتابی برای حرفه‌ای شدن در مدیریت ورزشی

کتاب «اصول مدیریت ورزشی» که از سوی نشر هیومن کنتیکس منتشر شده است، اصول و راهبردهای اساسی در مدیریت ورزشی را برای دانش‌آموزان این حوزه و همچنین افراد حرفه‌ای مشغول به کار در زمینه ورزش تشریح می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از سایت هیومن کنتیکس، آگاهی از دانش مدیریت ورزشی این امکان را فراهم می‌کند که شغل‌هایی هیجان‌انگیز و خوش‌آتیه برای افراد حاضر در این حوزه ایجاد شود و آنان به درک بهتری از کسب و کار ورزش دست یابند. این کتاب درسی نیز برای دانش‌آموزان مقطع تحصیلی دبیرستان و همچنین مکملی برای دوره‌های مدیریت ورزشی در دانشگا‌ه‌هاست و مرجعی برای مشاوران حرفه‌ای و کتابخانه‌های دانشگاهی و حرفه‌ای به حساب می‌آید.

اصول مدیریت ورزشی در واقع، ارایه‌دهنده دانش بنیادی مدیریت ورزش و آن‌چه مدیران ورزشی برای کمک به خوانندگان برای مطالعات پیشرفت یا تمرین در این زمینه لازم دارند، است و باعث می‌شود تا دانش‌آموزان و افراد حرفه‌ای، دیدگاه های خود را در زمینه تاثیر مدیریت بر صنعت ورزش و اشتغال در ورزش ارتقا دهند. 

گروه نویسندگان این کتاب متشکل از «رابرت ئی. بیکر» و «کریگ اشریکر» در هر دو بخش دانشگاهی و صنعت ورزش کار کرده‌اند و معتقدند که اصول مدیریت ورزشی، ترکیبی از مفاهیم مقدماتی با اطلاعات عملی در مدیریت ورزش است.

متن این کتاب با بحث درباره ریشه‌ها و توسعه مدیریت، انجمن‌های حرفه‌ای، اجزای ضروری برای آماده‌سازی حرفه‌ای و مسیرهای بالقوه به اشتغال آغاز می‌شود. فصل‌های مختلف این اثر مکتوب نیز همه چیز را درباره اصول مدیریتی و سیاست ورزش در حوزه بازاریابی، اقتصاد و اخلاق در ورزش بیان می‌کنند و اجازه می‌دهند تا خوانندگان برای مطالعه و تحقیق بیشتر در زمینه فرصت‌های شغلی در ورزش تمرکز کنند.

از  ویژگی‌های منحصر به‌فرد و اطلاعات کلیدی این کتاب می‌توان به معرفی مفاهیم مهم در هر فصل، ارایه بینش مدیریت ورزشی، آماری درباره حقایق شگفت‌آور در مدیریت ورزشی، نمایش کاربرد بین‌المللی و برنامه‌های جهانی برای کسب و کار در ورزش، بیان داستان موفقیت مشخصات افراد مشغول به کار در مدیریت ورزشی، نقل بینش‌های دیگری از کارشناسان موفق در حوزه ورزش، ارایه خلاصه در پایان هر فصل و ضمائمی شامل فهرستی از منابع آنلاین و چاپ برای مطالعه بیشتر و همچنین راهنمایی درباره نحوه استفاده از اصول مدیریت ورزشی برای دستیابی به موقعیت‌های مختلف در صنعت ورزش اشاره کرد.

کتاب «اصول مدیریت ورزشی» کمک می‌کند تا دانش‌آموزان و متخصصان به درک صحیحی درباره موضوعات اساسی، اهداف و برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت ورزشی دست یابند.

این کتاب از 12 فصل با عناوین «مدیریت ورزشی چیست؟»، «آیا من می‌توانم در ورزش مدیریت کنم؟»، «اصول مدیریت ورزشی و توابع»، «رهبری در سازمان‌های ورزشی»، «ورزش؛ سیاست و حکومت»، «اماکن ورزشی، مدیریت رویداد و عملیات ساختمانی اماکن»، «قوانین ورزشی»، «بازاریابی ورزشی»، «رسانه‌های ورزشی»، «اقتصاد ورزش»، «امور مالی ورزش» و «اخلاق در مدیریت ورزشی» تشکیل شده است.

«اطلاعات بیشتر درباره مدیریت ورزش» و «پیاده‌سازی مدیریت ورزش در جهان واقعی» نیز ضمائمی‌اند که در پایان این کتاب آورده شده‌اند.

کتاب «اصول مدیریت ورزشی» در 264 صفحه و به قیمت 24 دلار روانه بازار کتاب ورزشی جهان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط