شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
بزرگداشت شیخ مصطفی رهنما در حوزه هنری

مراسم بزرگداشت زنده یاد شیخ مصطفی رهنما، از مبارزان انقلابی، دوشنبه (20 آبان‌ماه) در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم گرامیداشت شیخ مصطفی رهنما، از مبارزان دهه‌های 1330 به بعد و از حامیان حقوق مردم فلسطین كه صبح هفتم مهر‌ماه 1392 درگذشت، ساعت 15 و 30 دقیقه دوشنبه، 20 آبان‌ماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می‌شود.

از این روحانی مبارز كتاب‌ها و مقاله‌های متعددی درباره فلسطین و مباحث جهان اسلام برجا مانده است که از آن میان می‌توان به كتاب‌های «آمار مسلمین جهان» و «راه رشد: شرح و حاشیه رساله عملیه مرحوم شیخ شوشتری» اشاره کرد.

جلد نخست کتاب «آمار مسلمین جهان» درباره مسلمانان آسیا و آفریقا نوشته شده بود كه پس از چاپ، از سوی ساواك ضبط شد و از بین رفت. جلد دوم نیز درباره مسلمانان اروپا، آمریكا و اقیانوسیه بود كه چاپ و منتشر نشد.

بیست‌ و نهمین اثر از سلسله كتاب‌های خاطرات دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری «خ‍اطرات‌ شیخ‌ م‍ص‍طفی‌ رهنما به‌ ضمیمه‌ ی‍ادداشت‌‌‌‌ ه‍ای‌ س‍ال‌ 1332» نام دارد كه تاكنون در دو نوبت و سال‌های 1384 و 1387 از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

مخاطبان برای حضور در مراسم گرامیداشت شیخ مصطفی رهنما می‌توانند به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط