چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
آغاز ثبت‌نام ششمین دوره مسابقات تفسیر «نورالهدی»

ثبت‌نام ششمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی به همت سازمان دارالقرآن‌کریم در دو رشته تفسیر یک جزء و تفسیر سه جزء از قرآن کریم از امروز (اول آبان) آغاز شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن‌کریم، ششمین دوره مسابقات تفسیر نور‌الهدی با هدف درک مفاهیم عمیق قرآن کریم و انس و تدبر عموم مردم با قرآن کریم، به همت سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات برای رقابت در رشته تفسیر یک جزء باید به تفسیر جزء 18 قرآن مسلط باشند و علاقه‌مندان برای رقابت در رشته تفسیر سه جزء نیز باید به جزء‌های 18، 19 و 20 تسلط داشته باشند. 

کتاب تفسیر «نمونه» تالیف آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی به عنوان منبع این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده و بر این اساس، شرکت کنندگانی که 70 درصد از نمره آزمون را در رشته‌های مورد نظر کسب کنند، گواهینامه آشنایی با تفسیر را از سوی سازمان دارالقرآن الکریم دریافت خواهند کرد. 

ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از اول آبان ماه آغاز شده است و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت. پس از پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان خود را برای رقابت‌های نهایی این مسابقات که همزمان با دهه نخست بهمن ماه برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند. 

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات تفسیر می‌توانند تا 30 آبان  با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان دارالقرآن کریم به نشانی اینترنتی  
www.telavat.com  ثبت‌نام کنند. 

کمک هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس، از جمله جوایزی این دوره از مسابقات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط