شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
رونماییِ «نینواییان» در آخرین روز برپایی نمایشگاه تبریز

کتاب «نینواییان» عصر امروز، همزمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، به کوشش مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهر و در غرفه انتشارات یاس نبی رونمایی می‌شود.-

مدیر انتشارات یاس نبی در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از رونماییِ کتاب «نینواییان» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.

ایوب سیف‌زاده درباره محتوای کتاب «نینواییان» توضیح داد: این کتاب نوشته لیلا میرزاییان‌فر است و روایتی از کربلاییان پایگاه مقاومت «منتظران شهادت» مستقر در مسجد زینبیه مارالان تبریز در بر دارد.

وی ادامه داد: «نینواییان» به سفارش یادواره شهیدان شهر مارالان و با همکاری شهرداری منطقه 4 تبریز، در 144 صفحه، قطع رقعی، به بهای پنج هزار ریال و مصور به چاپ رسیده است. این کتاب به زندگینامه و خاطراتی از 26 شهید دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

به گفته سیف‌زاده، «نینواییان» ساعت 15 امروز 13 مهرماه 1392 به کوشش مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبریز در غرفه انتشارات یاس نبی، واقع در سالن آذربایجان نمایشگاه تبریز، رونمایی می‌شود.

مدیر انتشارات یاس نبی از کتاب «شال سبز» به عنوان پرفروش‌ترین اثر حوزه دفاع مقدس این انتشارات در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز یاد کرد و ادامه داد: همچنین در این فرصت، کتاب «مستان سرمست» را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مراجعان هدیه دادیم.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز امروز، 13 مهرماه به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها