شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
برپایی نمایشگاه کتاب «حماسه غدیر» در فرهنگسرای کار

فرهنگسرای کار با همکاری حدود 30 ناشر نمایشگاهی از کتاب‌های عمومی برگزار می‌کند. نمایشگاه «حماسه غدیر» از ششم تا بیستم مهرماه برپاست./

نیما تاسی، مسوول نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این نمایشگاه با بیش از 150 عنوان کتاب و همکاری 30 ناشر برگزار می‌شود. افزون بر تازه‌های نشر، برخی کتاب‌های چاپ دوم که مخاطبان بیشتری دارند، نظیر کتاب‌های حوزه آشپزی و روان‌شناسی در این نمایشگاه جای دارند.

وی افزود: کتاب‌های نمایشگاه «حماسه غدیر» در سه بخش ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در حوزه‌های روانشناسی، دینی، ادبیات، کامپیوتر، آشپزی و مسایل اجتماعی ارایه می‌شوند.

تاسی درباره فضایی که به این نمایشگاه اختصاص یافته است، گفت: متاسفانه این نمایشگاه در فضای محدودی برگزار می‌شود. چنانچه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فضای بزرگتری به این اقدام فرهنگی تعلق می‌گرفت، افزون بر امکان ارایه مناسب آثار، بازدیدکنندگان نیز با رفاه بیشتری به بررسی آثار می پرداختند. 

«حماسه غدیر» به همت کتابخانه علامه طباطبایی و مشارکت مرکز پخش کتاب عطر سیب از امروز(ششم) تا بیستم مهر ماه از ساعت 9 تا 18 در فرهنگسرای کار به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره)، نبش خیابان هاشمی برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها