چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
آغاز به کار نمایشگاه اسدآباد همدان ‌با دو هزار و 500 جلد کتاب

علی صفری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسدآباد استان همدان از برگزاری نمایشگاه کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از افتتاح نمایشگاهی مشتمل بر دو هزار جلد کتاب در ۲۱۵ عنوان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.

علی صفری هدف از برپایی نمایشگاه کتاب را تقویت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: هر ساله برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌کنیم که یکی از آنها برگزاری نمایشگاه کتاب و هنرهای تجسمی به مناسبت‌های مختلف است.

صفری با بیان این‌که فرهنگ دفاع مقدس باید در تمامی ابعاد جامعه ترویج و گسترش یابد عنوان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات ملت سرافراز ایران است که همچون نگینی تابناک بر تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسدآباد استان همدان با اشاره به تخفیف‌های ارایه شده در این نمایشگاه کتاب گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته تا تاریخ 7 مهر دایر است و کتاب‌های عرضه شده با ۲۰ درصد تخفیف در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها