دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
رونمایی از شعر منتشر نشده استاد شهریار درباره امام زمان(عج)

علی پورحسن، رییس امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی از رونمایی شعر منتشر نشده استاد شهریار درباره امام زمان(عج) در قالب كتابچه خبر داد./

علی پورحسن، رییس امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره برگزاری روز ملی شعر و ادب فارسی در تبریز گفت: در این مراسم از شعر منتشر نشده استاد شهریار درباره امام زمان (عج) رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و مقام ادبی استاد شهریار، شعر منتشر نشده‌ای از استاد شهریار درباره امام زمان(عج) که در قالب کتابچه‌ای منتشر شده است، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پورحسن با اشاره به حضور شاعران مختلف در این مراسم گفت: در این مراسم شاعران مختلفی از استان‌های اردبیل، زنجان، ارومیه و دیگر استان‌ها شرکت خواهند کرد. همچنین آقای حمید سبزواری نیز در مراسم بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی حضور خواهد داشت.

آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و استاد شهریار در ساعت هفده و سی دقیقه  28 شهریور ماه در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

خبرنگار: مهدی سرایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها