شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
اعلام برنامه‌های اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

مسوول کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از برگزاری اختتامیه این جشنواره همزمان با سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران فرهنگ و ارشاد استان‌های ایران به عنوان دبیران جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد. در این مراسم از 16 کتاب رضوی رونمایی خواهد شد.-

مریم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: مراسم پایانی این جشنواره پس از اقامه نماز مغرب و عشا در شهر مشهد برگزار می‌شود و در آن اکثر استانداران ایران، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تعدادی از علما، ائمه جمعه و برخی هنرمندان در تالار صبای مرکز همایش‌های صدا و سیمای مشهد گردهم می‌آیند.

وی ادامه داد: برنامه‌های این مراسم به ترتیب با تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی و سخنرانی «دکتر علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) و استاندار خراسان رضوی آغاز می‌شود، با اجرای برنامه‌های هنری ادامه می‌یابد و با رونمایی از 16 کتاب رضوی این جشنواره به کار خود پایان می‌دهد.

مسوول کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: همچنین تجلیل از اعضای شورای بین‌المللی یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های اختتامیه یازدهمین جشنواره امام رضا(ع) به شمار می‌آید.

کتاب‌های ادب و هنر در آیینه فرهنگ رضوی، امام رضا(ع) در آیینه قرآن و عترت، اخلاق و آداب از منظر امام رضا(ع)، معارف و اعتقادات در آیینه فرهنگ رضوی، درآمدی بر طب از منظر امام رضا(ع)، نماز از منظر امام رضا(ع)، درآمدی بر مناظرات امام رضا(ع)، درآمدی بر ویژگی‌های آرمان‌شهر رضوی، صحیفه رضویه جامعه؛ ادعیه امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و سیاست و حکومت در سیره امام رضا(ع)، ترجمه عوالم العلوم، مجموعه مقالات برگزیده جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، دو پیشوای ملل؛ حضرت ابراهیم(ع) و حضرت رضا(ع)، جایگاه تاثیر عفاف در تعاملات ارتباطات با سیری در سیره رضوی، برهان مبین و جستاری؛ در ادعیه رضویه با تکیه بر الصحیفة الرضویة الجامعة، از جمله آثاری‌اند که در این همایش رونمایی خواهند شد.

اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) دوشنبه(25 شهریورماه ) در تالار صبای شهر مشهد پس از اقامه نماز مغرب و عشا برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط