شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
نشر «افق» با کتاب‌هایش از کودکان سرطانی حمایت می‌کند

نشر افق تصمیم دارد سود حاصل از فروش کتاب‌های خود از 12 تا 14 شهریور ماه را به موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک) اهدا کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بر اساس اعلام نشر افق، این مرکز نشر می‌خواهد با فروش کتاب‌های خود طی سه روز متوالی به موسسه محک کمک کند.

موسسه خیریه‌ حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری «محک» از سال 1370 در قالب سازمانی غیرانتفاعی ـ غیردولتی با انگیزه‌ کمک به همنوع فعالیت خود را در راستای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان زیر 14 سال و خانواده‌های آنان آغاز کرده است.

پیش‌تر این موسسه انتشاراتی برای رونق بخشیدن به بازار نشر در تیر و مرداد سال جاری طرح ابتکاری «این بار شما به ما کتاب بفروشید» را اجرا کرد.

این موسسه انتشاراتی در روزهای کم‌رمقی بازار کتاب، در کتاب‌فروشی شماره‌ یک خود، کتاب‌های مشتریان را از آن‌ها می‌خرید و مشتریان می‌توانستند در این مدت، کتاب‌های نشر افق را که پیش‌تر خریده و خوانده‌ بودند، با یک سوم قیمت پشت جلد به کتاب افق واگذار کنند و در ازای آن کتاب، محصولات موجود در کتاب افق یا پول نقد دریافت کنند.

علاوه‌بر این، کتاب‌های دست دوم خریداری شده با نصف قیمت پشت جلد دوباره به فروش می‌رسیدند. هدف از این طرح نیز حمایت از کتابخوان‌ها و حفاظت از محیط‌ ‌زیست عنوان شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها