چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
آغاز فراخوان مسابقات تخصصی چاپ در شهرکرد

فراخوان دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ در سه زیرگروه اصلی از امروز (6 شهریورماه) در شهرکرد توزیع می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، شهرکرد امسال برای نخستین بار و در پی تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره صنعت چاپ در این رویداد ملی حضور خواهد داشت.

همچنین با توجه به برگزاری جشنواره صنعت چاپ در استان‌های کشور، نخستین دوره از جشنواره استانی جشنواره چاپ نیز از سال آینده در شهرکرد برگزار می‌شود.

بیش از 25 چاپخانه و 80 واحد صنفی در شهرکرد فعالیت می‌کنند و فراخوان جشنواره ملی صنعت چاپ از امروز میان این واحدها توزیع می‌شود.

جشنواره صنعت چاپ گامی موثر برای ارتقای این صنعت است

رییس اتحادیه چاپخانه‌داران ایلام گفت: جشنواره ملی صنعت چاپ ضمن ایجاد رقابت میان اهالی این صنعت، سبب رشد و شکوفایی آن نیز خواهد شد.

جلیل آرامیان  برگزاری این رویداد را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برگزاری جشنواره سبب ارتقای صنعت چاپ می‌شود و ترغیب اهالی این حوزه را به دنبال خواهد داشت.

وی معتقد است برگزاری جشنواره صنعت چاپ سبب تلاش بیشتر دست اندرکاران این حوزه خواهد شد زیرا واحدهای چاپی برای رقابت در جشنواره، سطح کیفی کارهای خود را افزایش می‌دهند.

آرامیان صنعت چاپ را صنعتی تاثیرگذار خواند و گفت: در صورت رشد کمی و کیفی صنعت چاپ، تولید و توسعه اقتصادی در کشور نیز رونق مي‌گيرد.

وی همچنین اعطای تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی را اقدامی مثبت برای رفع مشکلات واحدهای چاپی دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط