سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
سه عنوان کتاب جدید در باب نهج‌البلاغه منتشر می‌شوند

سه عنوان کتاب با موضوع نهج‌البلاغه به زودی ‌از سوی انتشارات هاد روانه بازار نشر می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ انتشارات هاد در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه تولید کتاب‌های دینی،‌ به زودی سه عنوان کتاب در حوزه نهج‌البلاغه با رویکردی متفاوت به قلم علی ثقفی به مخاطبان تخصصی حوزه دین ارایه می‌کند.

 کتاب‌های پارسایی در مکتب علی(ع)،‌ بهترین فرزند در مکتب علی(ع) و ‌مدیریت جامع در مکتب علی(ع) عنوان این تالیفات هستند که از جنبه موضوعی نهج‌البلاغه را بررسی می‌کنند و تفاوت این آثار نسبت به تالیفات هم‌تراز آن‌ها نیز در همین نکته نهفته است.

محتوای کتاب پارسایی در مکتب علی(ع) به واکاوی خطبه همام حضرت امیر(ع) از ابعاد مختلف می‌پردازد. همچنین ثقفی در کتاب مدیریت جامع در مکتب علی(ع) نامه حضرت به مالک اشتر را بررسی کرده است.

بر این اساس یکی از ویژگی‌های این سه اثر، مصداق موضوعی مطالب با روزگاری که در آن قرار داریم،‌ است. بنابراین، مقایسه تطبیقی، از وجه تمایزهای این آثار محسوب می‌شود؛‌ ضمن آن‌که خطبه‌های این کتاب‌ها موضوعی به شمار می‌آیند.

 کتاب مدیریت جامع در کلام علی(ع) و مدیریت جامع در کلام علی(ع)،‌ در مرحله چاپ قرار دارند تا دو ماه آینده روانه بازار نشر می‌شوند.‌ همچنین کتاب پارسایی در مکتب علی(ع)،‌ در مرحله اخذ مجوز است. هر یک از این آثار با شمارگان یک هزار نسخه روانه بازار نشر می‌شوند و هنوز بهایی نهایی این سه کتاب تعیین نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط