سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
فدراسیون پزشکی ورزشی ایران در جمع 6 مرکز علمی تحقیقاتی جهان

فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان به عنوان یکی از شش مرکز برتر علمی، تحقیقاتی و درمانی جهان از سوی فدراسیون جهانی پزشکی ورزشی (فیمز) انتخاب شده است و خبر منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر قرار گرفتن فدراسیون ایران در رتبه ششم رنکینگ مراکز علمی‌، تحقیقاتی و درمانی صحیح نیست._

لطفعلی پورکاظمی با اعلام این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: فدراسیون جهانی پزشکی ورزشی روز گذشته با ارسال نامه‌ای به ما، از قرار گرفتن نام فدراسیون پزشکی ورزشی ایران میان شش مرکز برتر علمی، تحقیقاتی و درمانی جهان خبر داد.

وی افزود: فدراسیون جهانی به دلیل فعالیت گسترده ما برای انتشار کتاب‌های متعدد علمی ورزشی و همچنین ارایه بیش از 80 مقاله تخصصی طی دو سال گذشته به مراکز فعال بین‌المللی در زمینه علوم پزشکی، فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان را شایسته چنین افتخاری دانست.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان درباره خبری که در آن فدارسیون ایران به عنوان ششمین مرکز علمی، تحقیقاتی و درمانی جهان ذکر شده بود، توضیح داد: فدراسیون ایران به عنوان یکی از شش مرکز برتر علمی‌،‌ تحقیقاتی و درمانی جهان شناخته شده است، نه ششمین مرکز اما به اشتباه در برخی از خبرها رتبه ششم این مراکز مقابل نام فدراسیون پزشکی ورزشی ایران ذکر شده است.

به گفته لطفعلی پورکاظمی، فدراسیون پزشکی ورزشی ایران بیش از دو و نیم میلیون ورزشکار را تحت پوشش بیمه درمانی قرار داده و طی دو سال گذشته ارتباط گسترده و بسیار خوبی با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علوم پزشکی مطرح جهان داشته است.

فدراسیون پزشکی ورزشی ایران سال 1326 تاسیس شد. از فعالیت‌های مهم این فدراسیون می‌توان به تنظیم بیمه‌های درمانی و تلاش برای سلامت ورزشکاران و مبارزه با دوپینگ اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط