شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
کتابی تازه درباره ترور جان.اف.کندی در راه است

بحث برانگیزترین و پرحاشیه‌ترین تحقیقات درباره ترور جان.اف.کندی رییس جمهوری آمریکا با نگاهی تازه در یک کتاب به تصویر کشیده می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از آسوشیتدپرس، این بار فیلیپ شنون مفسر و گزارشگر سابق نیویورک تایمز و نویسنده پرفروش سراغ موضوع ترور جان.اف.کندی رفته و قرار است کتابش را در در اکتبر راهی بازار کتاب کند.
 
این نویسنده مدعی است در این کتاب به دخالت افراد قدرتمند در تحقیقات موضوع ترور رییس جمهوری آمریکا که 22 نوامبر 1963 در دالاس به وقوع پیوست، پرداخته است. این تحقیق برای آن انجام شد که مشخص شود آیا لی هاروی اسوالد به تنهایی به رییس جمهوری آمریکا شلیک کرد یا همدستانی هم داشت و همه چیز با برنامه‌ریزی قبلی بوده است. 

شنون به عنوان یک نویسنده منتقد شناخته شده است و با رهبران دولتی و گزارش‌های دولتی که پیش از این درباره این واقعه منتشر شده، کاملا مخالف است. کتاب پرفروش «مأموریت» او هم که سال 2008 منتشر شد، از عملکرد کسانی که مسوول تحقیقات درباره حادثه و حمله 11 سپتامبر سال 2001 بودند به شدت انتقاد می‌کرد و عوامل اجرایی جورج دبلیو بوش را که درگیر این تحقیقات بودند در زمینه نگرششان به مبارزه با تروریسم، اشخاصی نالایق و بی‌کفایت خوانده بود. 

هنری هولت ناشر کتاب وی نیز گفته است که کتاب شنون با این که هنوز نامی برای آن مشخص نشده است، 22 اکتبر درست یک ماه پیش از پنجاهمین سالگرد ترور کندی به بازار می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها