سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
«مشاوره با کودکان مشکل‌دار» به چاپ رسید

«مشاوره با کودکان مشکل‌دار» سرگذشت مشکلات خانوادگی است. این کتاب که توسط جین مارکس نوشته شده و سینا روحانی آن را ترجمه کرده است چالش‌های قابل پیش‌بینی و نیز غیر منتظره‌ای را که به طور طبیعی در خانواده‌ها اتفاق می‌افتد مطرح می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، همه پدر و مادر‌ها می‌دانند که چالش‌های تربیت کودک اغلب طاقت‌ فرسا هستند. در این کتاب مجموعه‌ای از سرگذشت‌های عبرت آموز و تاثیرگذار در مورد نمونه‌های موفق و نیز درد‌سر‌ساز والد بودن گردآوری شده است.

کتاب «مشاوره با کودکان مشکل‌دار» از وظایف تربیتی والدین تا ترس‌ها و خیال‌ها، رفتار‌های گیج کننده، جدایی و طلاق، خانواده‌های به هم آمیخته، مرگ و داغدیدگی سخن گفته است.

کتاب حاضر بر اساس شانزده موضوع واقعی اعم از فرزند‌خواندگی و خانواده‌های آمیخته، مرگ، طلاق و جدایی، مشکلات غذا خوردن، آشفتگی‌های خواب، سازگاری اجتماعی، بیماری در خانواده، خشونت و جرم توسط جین مارکس نوشته شده و سینا روحانی آن را به زبان فارسی ترجمه کرده است.

این کتاب بر اساس تعدادی از پرونده‌های مُراجعان به دفترهای روان‌شناسان و مشاوران به صورت خلاصه و با قلمی ساده تالیف شده است. از مزایای این کتاب می‌توان به بیان تجربه‌های مراجعانی که دارای یک نوع احساس مشترکند اشاره کرد. این تجربه‌ها نوعی درمان عاطفی و روان‌شناختی برای خواننده محسوب می‌شود.

کتاب «مشاوره با کودکان مشکل دار» در 304 صفحه به شمارگان هزار و 100 نسخه از سوی نشر ارجمند با قیمت 15هزار تومان به بازار کتاب عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها