یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
بررسی مکتوب کار بست مداخله‌های گروهی در مدارس

کتاب «کاربست مداخله‌های گروهی در مدارس» به بررسی مشکلات دانش‌آموزان درمدارس مانند کمرویی، بی‌انگیزگی در یادگیری، افت تحصیلی و اضطراب می پردازد.-

به گزارش خبرگزاری گتاب ایران (ایبنا)، مداخله‌های گروهی در یادگیری مهارت‌های تصمیم‌گیری هوشمندانه، حل مساله، ابراز وجود و قاطعیت، مدیریت هیجانات منفی و احساس خود‌کارآمدی در کودکان نقش به سزایی ایفا می‌کند.

این کتاب که الاین کلانتون هارپان آن را در 9 فصل نوشته، توسط دکتر اسماعیل اسدپور، عباس موزیری و فاطمه نادری ترجمه شده است.

کتاب حاضر با هدف کمک به روانشناسان، مشاوران مدارس و دیگر فعالان حوزه سلامت در مدارس نوشته شده است و به ساختار نظری و کاربست مداخله‌های گروهی در مدارس و ارایه نمونه‌هایی عملی از چگونگی کاربرد آنها در مدارس می‌پردازد.

به بیان نویسنده، کتاب «کاربست مداخله‌های گروهی در مدارس» می‌تواند یک منبع مکمل و یک راهنمای آموزشی برای مشاوران مدارس، روانشناسان تربیتی و روانشناسان کودک باشد .

این کتاب در 152 صفحه با شمارگان هزار و 100 نسخه‌ای از سوی انتشارات ارجمند به قیمت پنج هزار و 500 تومان روانه بازار نشر کشور شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها