دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
«چیزی شبیه مرگ مولف» آماده چاپ شد

مجموعه شعر غلام‌حسن اولاد، شاعر شیرازی کتاب تازه شعرش با نام «چیزی شبیه مرگ مولف» را آماده انتشار کرد. به گفته وی اغلب شعرهای این مجموعه در قالب شعر نو سروده شده‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اولاد گفت: این مجموعه شعر شامل 100 شعر نو است که تاکنون بسیاری از آن‌ها در مجلات مختلف ادبی مانند نگاه نو و رودکی به ‌چاپ رسیده‌اند. برای انتشار این کتاب هنوز با ناشری صحبت نکرده‌ام.
 
وی اظهار کرد: یک مجموعه شعر دیگری هم دارم با عنوان « ... و من سیاه مشق سفیدی دارم» که پس از تکمیل آن‌‌را منتشر خواهم کرد. این کتاب هم شامل 100 شعر نو است. 

این شاعر 63 ساله شیرازی گفت:‌ آخرین مجموعه اشعارم با عنوان «از خودت ای حوصله سر رفته‌ای» از سوی نشر روزگار سال 90 منتشر شده است. این مجموعه نیز شامل 80 غزل، پنج مثنوی، 60 رباعی، 45 دوبیتی و 10 کولی‌واره است.
 
غلام‌حسن اولاد متخلص به «م-اندیش» متولد 1329 ساکن شهرستان شیراز است. وی دارای مدرک کارشناسی قضایی و بازنشسته اداره دادگستری است.
 
از این شاعر و نویسنده تاکنون مجموعه اشعاری با عنوان «کنار خوشه گندم» سال 77 از سوی نشر ترفند تهران، «بهار و تکه مهتاب» سال 76 و «باغ آتش» در سال 69 از سوی نشر نوید شیراز منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط