چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
افتتاح نمایشگاه کتاب کوثر در نهاد ریاست جمهوری

موسسه فرهنگی، هنری و اطلاع‌رسانی نمایه با همکاری معاونت اجرایی ریاست جمهوری نمایشگاه کتاب کوثر را برگزار می‌کند. این نمایشگاه از هشتم تا 13 خرداد ماه برپاست.-

پروین بینشیان، مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: این نمایشگاه در خیابان پاستور تهران و در محل معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری دایر شده و 10 ناشر در این رویداد فرهنگی شرکت کردند.

بینشیان با اشاره به عرضه بیش از هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عنوان کرد: در این نمایشگاه ناشرانی مانند امیر کبیر، مدرسه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، انتشارات سخن، محراب، قلم، موسسه نمایه و کتاب نشر شرکت دارند.

مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه اظهار کرد: موسسه فرهنگی، هنری و اطلاع‌رسانی نمایه با قرار گرفتن در زیرمجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری نهاد ریاست جمهوری کتاب‌هایی در بخش عمومی عرضه کرده است.

بینشیان با اشاره به تخفیف 25 تا 40 درصدی کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه گفت: موسسه فرهنگی، هنری و اطلاع‌رسانی نمایه با عرضه 130 نمایه در موضوع‌های علمی، فرهنگی و مناسبتی در بخش چند‌رسانه‌ای، نمایه و بانک نشریات، در این نمایشگاه حضور دارد.

وی همچنین به استقرار ایستگاه مطالعه در نهاد ریاست جمهوری اشاره کرد و عنوان کرد: سازه ایستگاه مطالعه با 15 عنوان و 30 جلد کتاب در این ساختمان برپا شده است. 

نمایشگاه کتاب کوثر هشتم تا سیزدهم خرداد ماه از ساعت 9 تا 18در معاونت اجرایی ریاست جمهوری در خیابان 12 فروردین دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط