یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
آموزش كارهاي خوب به بچه‌هاي خوب با «مهرک و سبزک دوست‌داشتنی»

مجموعه کتاب‌های «مهرک و سبزک دوست‌داشتنی» نوشته رودابه كمالی و با تصویرگری هدی عظیمی، شامل پنج‌ کتاب است که برای بچه‌های زیر سه‌سال از سوي انتشارات چکه منتشر شده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) مجموعه کتاب‌های «مهرک و سبزک دوست داشتنی» برای بچه‌های زیر سه سال منتشر شد. این مجموعه  پنج کتابی، نوشته رودابه کمالی است که با کمک دو شخصیت مهرک و سبزک، کارهای خوب را به خردسالان یاد می‌دهد. تصویرگری این اثر را هدی عظیمی انجام داده است.

کتاب‌های «مهرک و سبزک دوست‌داشتنی» به پدرها و مادرها کمک می‌کند تا نکات ساده اما مهمی را به بچه‌ها آموزش دهند. 

«سبزک کجایی؟»، «بیا با هم آدم يکي شیم»، «مهرک حمام را دوست دارد»، «مهرک لباس می‌پوشد» و «می‌آیی اسباب‌بازی‌ها را جمع کنیم؟» نام‌های این مجموعه پنج جلدي هستند.

در سبزک کجایی، مهرک عروسکش را گم کرده و به دنبال آن می‌گردد. او با خود فکر می‌کند «نکند سبزک دارد با او قایم‌موشک‌بازی می‌کند. نکند اینجا قایم شده؟ اما پشت پرده چیزی نبود...». در بیا با هم آدم بکشیم، مهرک نقاشی کردن را روی تخته‌ای که مادرش برایش خریده یاد می‌گیرد. مهرک در این داستان یاد می‌گیرد که اعضای آدمی که نقاشی کرده در کجای بدن نقاشی باید قرار گیرد. مهرک حمام را دوست دارد، داستان یک بازی است که مادر مهرک ترتیب می‌دهد تا در طول این بازی، مهرک با وسایل مختلف حمام آشنا شود و در نهایت به همراه عروسکش به حمام می‌رود. مهرک لباس می‌پوشد نیز داستانی است که در آن مهرک می‌آموزد که چگونه لباس‌هایش را خودش بپوشد.

مجموعه کتاب‌های تصویری مهرک و سبزک دوست داشتنی، با قیمت چهار هزار و 200 تومان و شمارگان سه هزار نسخه از سوی نشر چکه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط