جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
معرفی بهترین کتاب های تجاری سال در جوایز آکسیوم

جوایز کتاب تجاری آکسیوم که با هدف معرفی بهترین کتاب های حوزه تجارت و اقتصاد در سراسر دنیا، هر سال اهدا می شود، برندگان 2013 خود را شناختند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از سایت این جایزه، مراسم اهدای جوایز به برندگان این کتاب ها 29 ماه مه(8 خرداد) درست یک روز پیش از شروع نمایشگاه کتاب نیویورک که به عنوان بوک اکسپوی آمریکا شناخته می شود، اهدا می شود.

جوایز کتاب تجاری آکسیوم که امسال ششمین دوره خود را برگزار کرد، در 21 بخش و در هر بخش سه برنده مدال طلا، نقره و برنز را انتخاب می کند.

برندگان امسال شامل این کتاب ها بودند:
در بخش تجارت عمومی: «برجهندگی: چرا امور بهبود پیدا می کنند» نوشته اندرو زولی و آن ماری هیلی از انتشارات فری پرس
در بخش اقتصاد: «شکست ناپذیر: شاهدانه و انقلاب سبز جدید اقتصادی » نوشته دوگ فاین از انتشارات گاتام بوکز
در بخش شغل و پیشه: «بازاریابی برای دانشمندان: چگونه می توان در دوران سخت درخشید» نوشته مارک جی.کوچنر از انتشارات آیلند پرس
در بخش فروش: «فروش برای به فروش رسیدن: چطور می توانید راهتان را در تجارت و زندگی پیدا کنید» نوشته گرات کاردون از گروه انتشاراتی گرینلیف بوک
در بخش هدایت گری: «درک شکست: چگونه می توان درس های سخت رهبری را بدون پرداخت عوارض آموخت» نوشته لورنس جی.واینزیمر و جیم مک کاناگی از انتشارات جوسی باس و «رهبری با قدرتی که مردم بخواهند به دنبال بیایند» نوشته اریکا اندرسون از انتشارات جوسی باس
در بخش شبکه های اجتماعی و ارتباطات: «نمی توانی ارتباطات برقرار نکنی» نوشته دیوید گراسمن از انتشارات لیتل براون
در بخش اخلاق تجارت: «ظرفیت سازمانی: ارایه و گزارش مختلط» نوشته آن بروکت و ذبیح اله رضایی از انتشارات جان وایلی و پسران
در بخش مدیریت سازمانی : «مراقبت سلامتی و مدیریت زنجیره ای» نوشته جان اف. کراس و اولین سی. براون از انتشارات جوسی باس
در بخش منابع انسانی و امور استخدامی: «برای همه: چگونه بهترین مدیران می توانند فرهنگ باورها و کسب نتایج بزرگ را خلق کنند» نوشته آدریان گاسلیک و چستر التون از انتشارات فری پرس
در بخش کارآفرینی: «برای بهتر شدن یا برای کار کردن: راهنمایی برای بقا در کارآفرینی و امور وابسته به آن» نوشته مگ کادوکس هیرشبرگ از انتشارات اینک
در بخش امور خیریه و بشردوستی: «مورد خیریه: چگونه انجمن های غیرانتفاعی می توانند روی پای خود بایستند و واقعا دنیا را تغییر دهند» نوشته دان پولوتا از انتشارات جوسی باس
در بخش تجارت بین المللی: «کاپیتالیسم از پایین: بازارها و تغییرات بنیادی در چین» نوشته ویکتور این و سونیا اوپر
در بخش امور مالی فردی و طرح های بازنشستگی: «خطر بزرگ بازنشستگی: دور شدن از پول درآوردن پیش از خارج شدن از دور» نوشته ارین باتسفورد از انتشارات گروه انتشاراتی گرینلیف بوک
در بخش تکنولوژی تجارت: «تریلیون ها: کامیابی در کسب تکنولوژی های اطلاعاتی» نوشته پیتر لوکاس، جو بالی و میکی مک نوس از انتشارت جان وایلی و پسران
در بخش تجارت زنان: «افکار پنهان زنان موفق» نوشته والری یانگ از انتشارت کران بیزینس
در بخش موفقیت و مربی گری: «هوش مثبت: چرا فقط 20 درصد از تیم ها و افراد ظرفیت واقعی خود را به دست می آورند و شما چگونه می توانید آن را به دست بیاورید» نوشته شیرزاد چامین از گروه انتشاراتی گرینلیف بوک و «چگونه می توانید زندگی تان را اندازه بگیرید؟» نوشته کلیتون ام.کریستنسن، جیمز آلوورت و کارن دیلون از انتشارات هارپر بیزینس
در بخش تبلیغات و بازاریابی: «علایم تجاری: خلق برندها و قدرت آنها» نوشته جیم سیگنورلی از گروه انتشاراتی گرینلیف بوک
در بخش همکاری و مشارکت: «سماجت خالق فرصت هاست: ساخته شدن آمریکا در 50 سال» نوشته شرکت ایمز کاسنتراکشن
در بخش منابع تجاری: «از اضطراب تا موفقیت» نوشته توماس بی.دواود از انتشارات مین آتورز
در بخش خاطره و زندگینامه: «6 خسته: سفر ناممکن بیشتر رهبران الهام بخشی که کسی آنها را نمی شناسد» نوشته مایکل روزنبام از انتشارات جوسی باس
در بخش افسانه تجارت: «ایجاد یک ارتباط زیبا: چگونه می توان در بدترین جاها به موفقیت دست یافت و به رضایت رسید» نوشته تیم اسکودر ، مایکل پترسون و کنت میچل از انتشارت جوسی باس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها