سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
استقبال از بيانات رهبر معظم انقلاب درباره زندگی سياسی - مبارزاتی ائمه معصومين(ع)

كتاب «انسان 250 ساله» شامل بيانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سياسی - مبارزاتی ائمه معصومين(ع) در بيست و ششمين نمايشگاه كتاب تهران در زمره پروفروش‌های انتشارات صهبا قرار گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بيانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سياسی - مبارزاتی ائمه معصومين(ع) با عنوان «انسان 250 ساله» در بيست و ششمين نمايشگاه كتاب تهران در غرفه انتشارات صهبا عرضه شده است. در هفت روز برپايی نمايشگاه، بيش از 300 نسخه از اين اثر از سوی علاقه‌مندان خریداری شده است. 

عنوان كتاب عينا برگرفته از كلام مقام معظم رهبری است و بيانگر نوع نگاه ايشان به زندگی سياسی مبارزاتی ائمه است و علت اين نامگذاری بردر مقدمه كتاب به تفصيل از بيانات ايشان تشریح شده است. 

اين كتاب شامل 17 فصل است كه نحوه چينش عناوين فصل‌ها به ترتيب تاريخی زندگی ائمه(ع)، از دوران پيامبر اعظم(ص) تا دوره امام جواد(ع)، امام هادی(ع) و امام عسكری(ع) است كه بيانات مقام معظم رهبری درباره اين سه امام(ع) در يك فصل ارایه شده است. 

محتوای كتاب «انسان 250 ساله» به دنبال انتقال مفهومی متعالی از مسير و مقصد زندگی مجاهدانه ائمه(ع) است و از اين رو، این کتاب بيش از آن‌كه يك كتاب تاريخی صرف باشد، يك فراتحليل تاريخی است كه به جای شرح و تفصيل وقايع زندگی ائمه(ع) نگاهی كل‌گرايانه به زندگی هر يك معصومين(ع) را با توجه به بستر تاريخی دوره مربوط و در راستای مقصود واحدی كه همه اين بزرگواران دنبال می‌كردند، ارایه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای تهيه اين كتاب می‌توانند به نمايشگاه كتاب تهران، سالن شبستان، نبش راهرو 6 غرفه شماره 24 انتشارت صهبا مراجعه کنند.

بیست‌ و ششمین نمایشگاه بیت المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط