یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
«شناخت عارفانه حضرت زهرا(س)» به نمایشگاه کتاب رسید

کتاب «شناخت عارفانه حضرت فاطمه(س)» از سوی موسسه «بوستان کتاب»(مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مسوول نمایشگاه‌های موسسه «بوستان کتاب» در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با اعلام این خبر گفت: هدف «بوستان کتاب» تبیین و گسترش وحی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و تاکنون موفق شده‌ایم 1500 عنوان کتاب را در این حوزه چاپ و منتشر کنیم. 

حسن سادین افزود: «تفسیر نفحات الرحمن، مجموعه جامع الرواه» از تازه‌ترین آثاری‌اند که از سوی این موسسه در نمایشگاه کتاب امسال ارایه شده‌اند. 

وی ادامه داد: از دیگر کتاب‌هایی که در غرفه بوستان کتاب عرضه شده، کتاب «حجر بن عدی» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محدثی است که این روزها مشتاقان و دوستداران پیامبر(ص) برای گرفتن آن به غرفه ما مراجعه می‌کنند. 

سادین ادامه داد: با وجود گرانی کاغذ و افزایش قیمت کتاب، امسال از سوی این نشر تقسیط کتاب تا سقف 400 هزار تومان برای طلاب حوزه‌های قم، اصفهان و مشهد مقدس در نظر گرفته شده است. 

وی گفت: «بوستان کتاب» از آغاز فعالیت خود تا به امروز 29 بار به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شده و 340 عنوان ازکتاب‌های منتشرشده در این موسسه برگزیده جشنواره‌های مختلف بوده‌اند. 

بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط