یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
مخاطبان غرفه نشر شهر در پی آثار حوزه آموزش شهروندی‌اند

آثار حوزه آموزش شهروندی پرمخاطب‌ترین محصولات غرفه نشر شهر فرهنگسرای کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‌اند. نشر شهر با ارایه 360 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، امیر معصومی، مسوول غرفه نشر شهر ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: این مرکز در تمام حوزه‌ها و برای تمام سلایق کتاب دارد از این میان می‌توان به آثار اجتماعی، کودک و نوجوان و کتاب‌های مذهبی اشاره کرد. 

وی با اشاره به این که بیشترین رویکرد آثار نشر شهر در راستای فرهنگ‌سازی شهری و آموزش شهروندی‌اند، گفت: پر استقبال‌ترین آثارمان کتاب‌هایی بودند که در حوزه فرهنگسازی کودکان تولید شده‌اند. این مکتوبات با استفاده از قالب‌های نظیر شعر و داستان به آموزش فرهنگ شهروندی می‌پردازند. کتاب «ترانه‌های ساعت 9» سروده شکوه قاسم‌نیان و جعفر ابراهیمی و «ترانه‌های شهر تمییز»‌ و در حوزه بزرگسال کتاب «چگونه همسر خوشبختی شوید» طی چند روز گذشته فروش خوبی داشته‌اند. 

معصومی اثر دکرت محمود گلزاری است کتاب‌های درمانی استاد «جمشید خدادادی» و کتاب‌های حوزه فرهنگی ـ هنری شهرداری را هم از دیگر آثار پرمخاطب دانست، آثاری نظیر «هویت شهر» و مجموعه‌ها کتاب‌های قطع کوچک‌ نشر شهر. 

مسوول غرفه نشر شهر بیان کرد: در مقایسه با سال‌های گذشته با توجه به فرهنگسازی که در حوزه کتاب و کتابخوانی شده است، استقبال بیشتری را شاهد بودیم اما به فشرده شدن برنامه دانشگاه‌ها، بازدید اهالی دانشگاه اعم از استادان و دانشجویان نسبت به سال‌های قبل کاهش چشمگیری داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها