یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
راه‌اندازی سازه کتابخانه در اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه

رییس اداره فرهنگی – هنری آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه‌اندازی سازه کتابخانه در این اداره خبر داد و گفت: این سازه با هدف دسترسی آسان عموم به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است.-

سیدرحیم زارعی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: سازه کتابخانه اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی این استان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که در این سازه برای همه مقاطع تحصیلی کتاب موجود است، ادامه داد: کتاب‌های موجود در این سازه به حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دینی، آموزشی، داستان، شعر، ادبیات و کودک و نوجوان مربوط می‌شوند.

رییس اداره فرهنگی – هنری آموزش و پرورش استان کرمانشاه ترویج فرهنگ کتابخوانی را از دیگر اهداف برپایی این سازه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندانی که از این سازه کتاب تهیه می‌کنند، مجبور به بازگشت آن نیستند.

زارعی بیان کرد: پایان هر هفته، سازه کتابخانه مستقر در اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه با کتاب‌های جدید مجهز می‌شود. در صورتی که در پایان هفته عناوینی از کتاب‌های هفته گذشته در این سازه باقی مانده باشد، در صورت امکان آن‌ها را میان مدارس مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط