جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
برنامه‌های سالن ياس توسط مجمع ناشران دفاع‌مقدس اجرا می‌شود

سالن ياس در بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، در اختیار مجمع ناشران دفاع‌مقدس قرار گرفت. در اين سالن قرار است كتاب‌هاي منتشر شده با موضوع دفاع‌مقدس در سال 1391 به مخاطبان معرفي شود.-

محمدحسين كريمي‌پور، عضو مجمع ناشران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، از واگذاري سالن ياس بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران به اين مجمع خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده با ستاد نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، سالن ياس امسال آثار منتشر شده دفاع‌مقدس در سال 1391 را در معرض ديد مخاطبان قرار مي‌دهد.

وي ادامه داد: اكنون در حال گردآوري آثار هستيم و بر اساس آخرين آمار 510 اثر منتشر شده در سال 1391 را شناسايي كرده‌ايم. تهيه اين آثار زمان بر است به همين دليل آثار را به صورت گزينشي به نمايشگاه خواهيم آورد. براي تكميل اين آثار به نصرت‌الله صمدزاده، مدير كتابخانه جنگ حوزه هنري و سرهنگ حسن رسولي، مدیر ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس مراجعه خواهيم كرد.

كريمي‌پور افزود: امسال در سالن یاس نشستي برگزار نخواهد شد، اما در مراسمي از آثار برگزیده سال 1391 رونمايي خواهيم كرد. غرفه نويسندگان دفاع‌مقدس بخش ديگري از سالن ياس است و مخاطبان مي‌توانند در اين غرفه با آن‌ها ديدار و به گفت‌وگو بنشينند.

وي در پايان گفت: جلسه نهايي برپایی سالن ياس شنبه هفتم ارديبهشت ماه با حضور مسوولان ستاد نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران و مجمع ناشران دفاع‌مقدس برگزار و برنامه‌‌هاي نهايي تصويب مي‌شود. سالن ياس امسال در بخش بين‌الملل بیست‌وششمین نمايشگاه بین المللی كتاب تهران برپا مي‌شود. 

بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها