شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
«چرخ بدشانسي» در بازار كتاب

«چرخ بدشانسي» نوشته «كيت مك مولان»با ترجمه فرزانه مهري از سری کتاب‌های مجموعه «مدرسه نابودكنندگان اژدها» از سوی انتشارات آفرينندگان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «چرخ بدشانسي» نام هفتمین عنوان کتاب مجموعه «مدرسه نابودکنندگان اژدها»  است كه برای کودکان و نوجوانان از سوی انتشارات آفرينندگان منتشر شده است. 

«ویگلاف» شخصیت اصلی داستان‌های «مدرسه نابودکنندگان اژدها»، پسری نوجوان است که با یک مرد دوره‌گرد آشنا می‌شود و این آشنایی او را به رفتن به مدرسه اژدهاکشی علاقه‌مند می‌کند.

در بخشي از این کتاب آمده است: «لافزن در حالی که در فکر فرو رفته بود، گفت: یعنی امکان دارد که کسی به باهوشی من بتواند خودش را به چنین مدرسه‌ای که حقش است، منتقل کند؟»

ویگلاف در سکوت به هنرستان شوالیه‌های اصیل خیره شده بود. او قلعه شاه آرتور را در کَمِلوت دیده بود. ولی این یکی خیلی باشکوه‌تر بود. سنگ‌های سفیدش زیر نور غروب، درخششی صورتی رنگ داشت. روی هر کدام از چهارده برج سر به آسمان کشیده، یک پرچم سرخ و سفید «ه.ش.ا» در اهتزاز بود. آنگوس بلوزش را صاف کرد. اریکا خاک چکمه‌هایش را تکاند. لافزن روی آستینش تف کرد و با آن صورتش را تمیز کرد و ویگلاف سعی کرد موهای هویجی‌رنگ سرکش خود را زیر کلاهش مرتب کند.

در این میان دِیزی تنها کسی بود که با اعتماد به نفس کامل احساس می‌کرد که برای داخل شدن به هنرستان مشکلی ندارد. اعضای تیم م.ن.ا از تپه پایین آمدند و به سمت پل متحرک ه.ش.ا حرکت کردند. دو شوالیه روی پل نگهبانی می‌دادند. یکی زره سفید براقی به تن داشت، و دیگری زرهی سرخ‌رنگ. دیزی به آن‌ها سلام کرد.

«لامسی

شوالیه سرخ‌پوش گفت: خدای من! این بز دارد حرف می‌زند!

شوالیه سفیدپوش پرسید: این بز جادو شده؟

ویگلاف سر خود را تکان داد و گفت: اسمش دیزی است و مربی ماست. اریکا به شوالیه‌ها گفت: ما اعضای تیم مدرسه نابودکنندگان اژدها هستیم. آمده‌ایم که در مسابقه نخبگان مدارس شرکت کنیم. شوالیه سفیدپوش گفت: باید از پل بگذرید. داخل قلعه، به سراغ جیوز بروید. او شما را به اتاقتان راهنمایی می‌کند....

این کتاب با 144 صفحه مصور، شمارگان هزار و 500 نسخه و قیمت 3 هزار و 800 تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط