یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
«پروانه‌اي براي تو» از راه رسید

«پروانه‌اي براي تو» مجموعه داستان تازه كمال بهروزكيا است که به تازگی از سوي نشر قطره منتشر شده. به گفته نویسنده، اين كتاب 19 داستان کوتاه دارد که زندگی شهری، بیم و امیدها، آرزوها و روابطه میان آدم‌ها از موضوعات اصلی آن هستند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،  بهروزكيا از انتشار مجموعه داستان تازه‌اش از سوي نشر قطره خبر داد و گفت: اين كتاب دربرگيرنده 19 داستان كوتاه است و براي تمامي گروه‌هاي سني نوشته شده است.

اين نويسنده كودك و نوجوان در ادامه گفت: مضمون داستان‌ها، گوناگون است و زندگی شهری، بیم و امیدها، آرزوها و رابطه بین آدم‌ها را نشان می‌دهد.

نویسنده کتاب «تندپا و بادپا» درباره درونمایه داستان‌های این کتاب توضیح داد: درونمایه داستان‌ها بسیار متنوع است. برخی از آن‌ها مانند داستان «آقای تافته» و «سایه دوم» درون‌مايه‌اي فراواقعی دارد و برخي دیگر مانند داستان «پرواز بادبادک‌ها» و «تئاتر یا نمایش» به موضوعات ملموس پرداخته است.

اين نويسنده درباره نوع روایت داستان این کتاب نیز افزود: 
بیشتر داستان‌های این کتاب به شیوه روایت دانای کل و زاویه دید اول شخص بیان شده‌اند.

بهروزكيا متولد 1329 در تهران است. از  تالیفات و ترجمه‌های بهروزکیا می‌توان به «شیرناقلا، روباه بلا»،«بهترین آوازه خوان»، «قطار و مادربزرگ»،«الی واکان»،«قصه میمون های قرمز»و  «راز کشتی بادبانی» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط