جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
«قهرمان کوچک» با «هوبره» در نمایشگاه کتاب 26 دیده می‌شود

معاونت ادبیات و انتشارات اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تا نمایشگاه بیست‌وششم كتاب تهران، آثاري با عنوان‌هاي «قهرمان کوچک» و «هوبره» را در حوزه‌هاي موضوعي کودکان و جنگ‌زدگان منتشر می‌كند.-

مدیر ادبیات و انتشارات اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: دو کتاب در حوزه‌هاي موضوعي کودک و جنگ‌زدگان از سوي اين بنياد تا بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران منتشر خواهد شد. 

حسینعلی محمدی درباره کتاب مربوط به حوزه کودک توضیح داد: این اثر را عابد کریمی با عنوان «قهرمان کوچک» در قالب شعر کودک به نگارش درآورده و در آن به مضامینی چون جانباز، آزاده و شهید اشاره کرده است. «قهرمان کوچک» در قطع خشتی منتشر می‌شود. 

وی درباره کتاب ديگري که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تا بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران منتشر می‌کند، گفت : علی عچرش در کتابی با عنوان «هوبره» به خاطرات جنگ‌زدگان پرداخته است. 

مدیر ادبیات و انتشارات اداره كل حفظ آثار اصفهان در این‌باره افزود: نویسنده در این کتاب خاطرات خود از دوران جنگ تحمیلی عراق عليه ايران را  به نگارش درآورده و به جنگ‌زدگان استان خوزستان می‌پردازد که در اردوگاهي در اين استان ساکن بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها