یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
«سمن بویان سمنان» 4 کتاب جدید منتشر می‌کند

مسوول موسسه فرهنگی هنری سمن بویان سمنان گفت: چهار کتاب از نویسندگان و شاعران استان سمنان پس از دریافت مجوز انتشار، چاپ خواهند شد.-

علیرضا جدیدی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: «داستان‌های سمنانی» نوشته محمد علیان و «حرف‌های مادربزرگم» نوشته علیرضا ضمیری شامل ضرب‌المثل‌ها، کنایات و اصطلاحات سمنانی از  این آثارند.
 
وی درباره دو کتاب جدید دیگر این مرکز نیز اظهار کرد: مجموعه «بات و نباتی» نوشته فرهنگ شکوهی یکی دیگر از این آثارست. باتی و نباتی در گویش سمنانی به معنای «گفته‌ها و ناگفته‌ها» است. این کتاب نیز حاوی اشعار سمنانی فرهنگ شکوهی است که به همراه لوح فشرده‌ای با صدای این شاعر عرضه خواهد شد. 

جدیدی اضافه کرد: کتاب دیگر نیز با عنوان «یاد ایام» شامل اشعار فارسی فرهنگ شکوهی، استاد سمنانی است که به مخاطبان ارایه خواهد شد.
 
وی همچنین اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی موسسه فرهنگی هنری سمن بویان سمنان ارتقای سطح بینش عمومی جامعه نسبت به مسایل فرهنگی و ادبی استان سمنان است. همچنین برگزاری همایش و نکوداشت برای مفاخر استان سمنان و حمایت از چاپ آثار نویسندگان و شاعران از اهداف دیگر این موسسه است.

به گفته مسوول موسسه فرهنگی هنری سمن بویان سمنان این چهار کتاب‌ در حال طی کردن مراحل اداری برای دریافت مجوز انتشارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط