یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
زمینه حضور ناشران بومی را در نمایشگاه‌های استانی فراهم کنید

مدیر نشر «جی بل» شهرستان بندرعباس از مسوولان برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب درخواست کرد تا با فراهم کردن امکانات لازم، زمینه حضور تمامی ناشران به ویژه ناشران بومی را در این نمایشگاه‌ها فراهم سازند.-

محسن اقتدار شهیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که این نشر امسال در نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان حضور پیدا نمی‌کند، اظهار کرد: وجود نداشتن امکانات لازم در نمایشگاه‌ها برای حمل و نقل کتاب‌ و گاهی هم خراب بودن خود‌پردازها، از  مشکلاتی‌اند که برخی  نمایشگاه‌های استانی کتاب با آن‌ها روبه‌رویند.  
 
وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور ناشران بومی در این نمایشگاه افزود: توقع یک ناشر بومی این است که غرفه‌ مناسب و بزرگی برای ارایه آثارش داشته باشد، چون بندرعباس از مناطق محروم است و فعالیت یک ناشر در چنین استانی کار مشکلی به شمار می‌آید. 

اقتدار شهیدی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در اثر گرانی کاغذ نیز اظهار کرد: گرانی کاغذ موجب شده تا شمارگان آثار ما کاهش داشته باشد. پیش از این، ما کتاب‌هایمان را با شمارگان بیش از چهار هزار نسخه و قیمت‌های مناسب چاپ می‌کردیم اما اکنون شمارگان کتاب به هزار نسخه کاهش پیدا کرده است. 

دهمین نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان از چهارم تا دهم دی ماه در مکان دایمی نمايشگاه‌هاي بازرگاني شهرستان بندر‌عباس از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط