دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
حضور 800 ناشر در دهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری دهمین نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان در دی ماه سال جاری خبر داد. 800 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.-

انوشیروان پیشدار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این نمایشگاه از چهارم تا 10 دی ماه در مکان دایمی نمايشگاه‌هاي بازرگاني شهرستان بندر‌عباس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: 800 ناشر در این نمایشگاه شرکت  و کتاب‌های خود را در موضوعات کودک و نوجوان، دانشگاهی، علمی و ... به مخاطبان عرضه می‌کنند. 

پیشدار با بیان این‌که برای برگزاری نمایشگاه با استانداری هماهنگی انجام شده است، افزود: استانداری هرمزگان تمام نهادهای استانی را برای برگزاری این نمایشگاه مکلف کرده است. 

این مقام مسوول از تخفیف 40 درصدی آثار در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: برای تمام کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با توجه به اختصاص یارانه از سوی وزارت ارشاد و استانداری تخفیف 40 درصدی در نظر گرفته شده است. 

به گفته پیشدار، 20 درصد از این تخفیف از سوی ناشر و 20 درصد دیگر از طریق بن یارانه‌ای عرضه شده در غرفه بانک صادرات در این نمایشگاه تامین می‌شود. 

وی تاکید کرد: بن‌های یارانه‌ای به صورت الکترونیک بوده و تمام غرفه‌های نمایشگاه مجهز به دستگاه‌های کارت خوان می‌شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همچنین در پیش‌بینی خود از میزان استقبال مردمی از نمایشگاه امسال گفت: سال گذشته 250 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و 950 میلیون تومان نیز فروش کتاب داشتیم، با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده برای نمایشگاه امسال پیش‌بینی می‌شود استقبال مردمی از نمایشگاه امسال بیشتر باشد. 

پیشدار در پایان سخنانش یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 ظهر و 16 تا 21 مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط